Сторінка педагога Друк

М І Ф И,
що «сприяють» виникненню синдрому професійного вигорання у педагогів:

(за Гербертом Ґрінберґом)


МІФ ПРО СПОКІЙ вчитель у будь-якій ситуації повинен поводитися спокійно, врівноважено.

МІФ ПРО СТРИМАНІСТЬвчитель завжди повинен бути стриманим, тримати дистанцію.

МІФ ПРО ЛЮБОВ ДО ВСІХ УЧНІВвчитель повинен виявляти однаково рівне (позитивне) ставлення до всіх учнів у класі.

МІФ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ПРИХОВУВАТИ ПОЧУТТЯучитель повинен приховувати свої істинні почуття від учнів та колег.

ПАМ'ЯТКА ВЧИТЕЛЮ ДЛЯ РОБОТИ

З  ОБДАРОВАНИМИ  ДІТЬМИ

  • Постійно працюйте над вихованням почуттів дітей, особливо обдарованих, вразливих і чутливих до всього, що стосується їхнього «Я».

  • Допомагайте обдарованим дітям виробити адекватну я-концепцію і самооцінку, розвивати емпатію.

  • Забезпечуйте сприятливу емоційну атмосферу, адже дитина набуває емоційного досвіду в процесі взаємодії з людьми.

  • Дотримуйтеся порядку й дисципліни, обдаровані діти, як всі інші, повинні знати межу допустимої поведінки.

  • Скеровуйте енергію і творчість обдарованих дітей у потрібне русло, щоб їх праця приносила користь.

  • У роботі з обдарованими дітьми використовуйте дослідницький метод, це активізує їхню роботу.

  • Розвивайте здібності дітей, широко використовуйте метод самостійного набуття знань.

  • Привчайте обдарованих дітей працювати спільно, це допоможе їм полегше адаптуватися до соціальних умов.

  • Заохочуйте дітей, це стимулює їх.

  • Тісно співпрацюйте з батьками обдарованих дітей, щоб розвинути здібності кожної дитини.

Social Like